Aktualności


22 czerwca 2018

Target – mobile, czyli dlaczego reklamy na mobile’u są tak skuteczne?

Od wielu lat w branży marketingu internetowego mamy stałe i niewzruszone pozycje kilku kluczowych formatów – display, posty social czy reklama w wyszukiwarce to dla wielu kampanii promocyjnych niezbędny standard. W ciągu ostatnich lat zmienił się jednak kluczowy element tej całej „internetowej” układanki. Użytkownicy – wraz z rozwojem technologii – przesiedli […]
8 czerwca 2018

Jak skutecznie komunikować się w mediach społecznościowych?

Według danych z początku 2018 roku, z mediów społecznościowych korzysta w Polsce przeszło 90% Internautów.  Ponad 70% z nich używa social mediów do utrzymywania kontaktów prywatnych, a blisko 60%, traktuje je jako narzędzie do poszukiwania informacji i newsów.  Również na temat konkretnych marek. Chyba nie będzie przesadą stwierdzenie, że media […]
30 maja 2018

Femvertising – dlaczego warto budować komunikację w oparciu o content, który trafia do kobiet?

Na słowie femvertising można połamać sobie język. Mimo to trzeba wiedzieć, że jest to jeden z trendów marketingowych, który odnotowuje coraz większe sukcesy. Strategia budowania przekazu dla kobiet musiała doczekać się swojej własnej nazwy. Co więcej, jest to podejście, które nie tylko warto znać, ale przede wszystkim warto uwzględnić je […]
23 maja 2018

Po co nam psychologia w komunikacji marketingowej?

Jesteś marketerem, strategiem, copywriterem, a może wydawcą? Jeśli należysz do jednej z tych grup, to powinieneś pamiętać o personie. Dokładny profil odbiorcy warto mieć w głowie, jeśli chcemy dotrzeć z komunikatem do grupy odbiorców i być przez nich rozumianymi. Wiedza o ogólnej grupie celowej, dla której tworzymy przekaz często nie wystarczy, […]
26 lutego 2018

Siedem grzechów marketerów

  Content marketing jest doskonałym narzędziem, ale wciąż niewielu podejmuje się produkcji nowych treści. Z naszych obserwacji wynika, że wolimy je raczej powielać. Prawdziwa sztuka polega na poświęceniu czasu i przygotowaniu strategicznego planu. To jedyna słuszna droga do pozycji lidera w branży. Wartością dodaną jest funkcjonalność contentu, jako pomocnego źródła […]
13 lutego 2018

Jak mierzyć wartość content marketingu

Jeszcze do niedawna marketerzy zastanawiali się, czy da się zmierzyć realne efekty kampanii contentowych. W znacznym stopniu rzutowało to na istotę sensu tych działań w ogóle. Jeśli cofniemy się o kilka lat wstecz, przypomnimy sobie jak ostrożnie brand managerowie wydawali budżety na kampanie z udziałem blogerów. Poza wizerunkowym wydźwiękiem działań, […]
12 października 2017

Jak angażować fanów na Facebooku?

Jeżeli prowadzicie komunikację na facebooku lub przymierzacie się do projektu z wykorzystaniem social mediów – to mamy coś dla Was. Codziennie publikujemy posty i artykuły, weryfikujemy, co tak naprawdę wpływa na odbiorcę. Co go angażuje, co przykuwa jego uwagę. Co sprawi, że scrollując ekran zatrzyma się na chwilę i zerknie […]
12 września 2017

4 sytuacje w których klient może zabić nawet najlepszy projekt reklamy natywnej

Dobry projekt reklamy natywnej, jak każde kreatywne przedsięwzięcie w branży reklamowej, wiąże się z silną współpracą na linii marka – klient.  Zespół speców od reklamy natywnej istnieje po to, aby zaangażować odbiorców w przekaz marki, poprzez umieszczenie jej w pożądanym kontekście. Ich rolą jest przestawienie wizji marki w takiej kreacji, […]
7 września 2017

Wywiad z Marią Pieńczuk – nowym Content Managerem Blaber Media

Marysia, bardzo się cieszymy, że jesteś z nami. W swojej karierze byłaś już copywriterem, redaktorem. Ukończyłaś rozmaite kursy, w tym ten ze sztuki kreatywnego pisania na UW. Jaki jest Twoim zdaniem sekret dobrego copy? Jak powstają angażujące, kreatywne treści, które skutecznie trafiają do serca odbiorcy? Kluczem jest opowieść, a zaraz […]
18 sierpnia 2017

Dobry research w content marketingu

Chciałbym podzielić się z Wami obserwacją jaką mamy po miesiącach pracy nad contentem z blogerami i redakcją naszej sieci. Na platformie Blaber.pl pojawia się sporo treści tworzą je różni autorzy, blogerzy. Każdy z nich ma swoje zainteresowania, styl pisania, sposób komunikacji. To, co jednak najmocniej wpływa na udany materiał najczęściej […]