Paralaksa tła

engagement advertising

produkcja treści
3 lipca 2016

Jaki rodzaj contentu jest atrakcyjny dla danej grupy celu?

Czy powinien być długi i angażujący, czy tylko przykuć uwagę, na chwilę?

Realizujemy natywne kampanie, których celem jest budowa zaangażowania z konsumentami, informowanie ich o usługach marki w przystępny i interesujący sposób. Zaangażowanie to może być początkiem relacji konsumenta z marką, które w ramach naszych działań przeobrażamy w realne wyniki. Skuteczność natywnej komunikacji jest co najmniej 15 razy wyższa od tradycyjnych reklam banerowych. Taka forma reklamy zwiększa interakcję z odbiorcą, który chętnie się nią dzieli poprzez media społecznościowe.

Implementujemy strategie

które sprawiają, że konsument chętnie komentuje i dzieli się komunikacją marki co prowadzi do zbudowania mocnych relacji.

Realizujemy działania w ramach platformy blaber.pl i w ramach przestrzeni autorów. Projekty rozliczamy mediowo i zajmujemy się ich pełną obsługą (w zależności od koncepcji): od pomysłu i produkcji po dbałość o wskaźniki mediowe.