Paralaksa tła

produkcja treści

engagement advertising
3 lipca 2016
influencer marketing
3 lipca 2016

Esencją każdej kampanii są treści, które przygotowuje zespół blogerów, ekspertów i redaktorów Blaber Media. To od nich zależy, czy komunikat marki przekazywany jest w precyzyjny, angażujący sposób.


Punktem wyjścia jest dla nas odpowiednia komunikacja, spójna z głosem marki. Kluczowe pytania jakie sobie zadajemy to jaki jest cel kampanii, jaka jest grupa docelowa, jaki rodzaj contentu najlepiej najlepiej do niej trafi, wreszcie jaką akcję chcemy aby wykonali uzytkownicy. Dogłębne i precyzyjne odpowiedzi na te pytania są podstawą do rozpoczęcia procesu tworzenia treści.
Oczywiście każda kampania ma trochę inny kształt, jednak są pewne powtarzalne elementy, które ułatwiają dotarcie do dzisiejszego internauty. Krótka forma, aby przekazać to co najważniejsze w dostępnym czasie, inspirujące zdjęcia, które przykuwają uwagę i uzupełniają treść, quizy, które umożliwiają interakcję, aż po filmy wideo, które najbardziej zapadają w pamięć odbiorcy.

Proces przygotowania treści