Paralaksa tła

Nasz blog


15 maja 2019
cel, tarcza, lotka, efektywność, performance

Content w performance marketingu

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy nastawiony jest na uzyskanie założonego celu w postaci konkretnego działania odbiorców. Jeśli Twoim celem jest budowa świadomości marki – przeczytaj do końca ten artykuł, a potem odezwij się do nas w sprawie kampanii wizerunkowej ukierunkowanej na zaangażowanie. Działania performance’owe świetnie sprawdzą się natomiast w przełożeniu […]
15 maja 2019
social media, facebook

Strategiczne podejście do mediów społecznościowych?

Media społecznościowe mają nie tylko strategiczne znaczenie w Twoich działaniach wizerunkowych i sprzedażowych, ale także – a może przede wszystkim – wymagają strategicznego podejścia, jeśli mają być prowadzone efektywnie. Jeśli Twój marketing społecznościowy ma być dobry, musisz opracować odpowiednią strategię swoich działań. Możesz prowadzić je samodzielnie, a ten artykuł na […]
15 maja 2019
newsletter, komputer, ludzie

Newsletter, na który czekają tłumy

Wysyłasz newsletter do swoich subskrybentów, a oni bez zbędnej zwłoki otwierają wiadomości od Ciebie, uważnie czytają, klikają w podane linki i jeszcze polecają Cię innym. A kiedy wypuszczasz swój kolejny produkt, ogromna baza klientów czeka już, by go od Ciebie kupić. Czy nie tego chcesz dla swojej marki? Jeśli najbardziej […]
23 kwietnia 2019
tabela, wykres, wzrost

Po co marce content marketing, czyli trochę o wymiernych korzyściach

Jako odbiorca również cenisz wartościowe treści. Może czasem łapiesz się na refleksji, że sam przywiązujesz się do marki ze względu np. na wiedzę, której Ci dostarcza. Jednak myśląc o działaniach content marketingowych dla swojej marki, próbujesz zapewne odpowiedzieć sobie na pytanie o wymierne korzyści, które możesz osiągnąć. Po pierwsze – […]
23 kwietnia 2019
publiczność, audience, sala wykładowa

O kim jest content marketing – i o co tak NAPRAWDĘ w nim chodzi?

Z pewnością spotkałeś się z terminem content marketing. Może nawet wpisałeś go w swoją wyszukiwarkę i w ten sposób trafiłeś na ten artykuł. To trend, który według Google nasila się od kilku lat, zaraz jednak wyjaśnimy czym jest content marketing, a Ty zrozumiesz, że to zjawisko wykorzystujące możliwości, jakie daje […]
23 kwietnia 2019
persona, buyer persona, profil odbiorcy

Persona – filar contentu

Kiedy już wiesz, że treść ma być wartościowa i istotna dla klienta, rozumiesz, że należy przyjąć właśnie jego perspektywę przy tworzeniu strategii marketingowej. Persona stanowi połączenie danych i domysłów. Pomaga wyobrazić sobie grupę odbiorców jako konkretną osobę – mając taką reprezentację, czy częściej – kilka takich reprezentacji, wiesz do kogo […]
23 kwietnia 2019
blogerzy

Korzyści współpracy z Blaber Media – projekty barterowe i komercyjne

Blaber Media w dużym skrócie Jesteśmy agencją reklamy natywnej. Tworzymy przestrzeń mediową, skupiającą w jednym miejscu nasz autorski content oraz treści blogerów i influencerów z nami współpracujących. Realizujemy cele mediowe dla naszych klientów poprzez formaty natywne, które następnie dystrybuujemy w odpowiednich kanałach. Skupiamy precyzyjnie dobraną społeczność wokół marki. Wierzymy, że […]
18 kwietnia 2019
zdjęcie

Blog to nie tylko treść, czyli jakie zdjęcia publikować, aby przykuć i oko

Blogi mają się przede wszystkim dobrze czytać? Oczywiście! Nasi zaprzyjaźnieni blogerzy to zdolne bestie, ale wiedzą dobrze, że blog nie samym tekstem żyje. Dobra fotografia i grafika to nieodłączna część lektury wyśmienitego artykułu. Jest jednak kilka pułapek, na które trzeba uważać i kilka zasad, których przestrzegać. Zebraliśmy mały poradnik pełny […]
12 kwietnia 2019

Najbardziej rokujący blogerzy na 2019 rok, wg Blaber.pl

Jak najlepiej opisać nasz multiblog Blaber? To przestrzeń angażująca do ciekawych rozmów, bezpieczne miejsce dla naszych utalentowanych twórców i platforma, która pozwala nam z ekscytacją obserwować wschodzące gwiazdy. Z takim zapleczem uzdolnionych blogerów patrzymy w przyszłość i fantastycznie jest powiedzieć – wow, to będzie Wasz rok! Czyj dokładnie? Mamy już […]
5 kwietnia 2019
ssl

SSL – o co tyle szumu i czy naprawdę jest mi to potrzebne?

W Blaber Media na co dzień współpracujemy z influencerami i blogerami. W przestrzeni multibloga tworzymy i rozwijamy sieć blogerów i autorów. Jesteśmy w trakcie porządkowania naszej bazy oraz samego multibloga, aby uczynić z niego jeszcze bardziej angażujące odbiorców miejsce, a także  przejrzystą i esencjonalną przestrzeń dla marketerów. Stawiamy przede wszystkim […]