O NAS

społeczność twórców, jakościowy content, efekty mediowe

Wysokiej jakości Content Marketing

Spójna, angażująca i spersonalizowana komunikacja marki z klientem jest receptą na intruzywny i ekstensywny marketing. Wierzymy, że długofalowy i przemyślany proces budowy relacji konsument-marka jest kluczem do sukcesu.

Kluczem, który nabiera znaczenia wobec narastającej niechęci internautów do reklamy, rosnącej popularności adblocka i banner blindness. Wg badania comscore, w ciągu miesiąca każdemu internaucie pojawia się przed oczami ponad 1700 masowych banerów reklamowych. Połowę ignorujemy, drugą natomiast puszczamy w niepamięć. Wywołanie świadomej intereakcji tym typem komunikacji graniczy niemal z cudem.

Właśnie dlatego, realizujemy cele mediowe poprzez formaty natywne. Wykorzystujemy treści tworzone przez sieć autentycznych autorów, a następnie dystrybuujemy je odpowiednio w odpowiednich kanałach. Skupiamy odpowiednią społeczność wokół marki.

LUDZIE

PIOTR KAZIMIERCZUK

Doświadczony menadżer i konsultant. Wierzy w to, że dobra reklama powinna angażować konsumenta i dać mu coś w zamian za uwagę. Informację, rozrywkę, emocje. Na tej Idei buduje Blabera. Piotrek pracował m.in.. Dla K2 Internet, Ringier Axel Springer, Acxiom, Novem czy grupy AdNext..

KAROL SUCHENEK

Od 2003 roku zajmował się planowaniem, zakupem, a później sprzedażą mediów offline i online. Doświadczenie zdobywał w strukturach OMD Poland, Aegis Media (obecnie DENTSU), Grupie o2 (obecnie Grupa WP). W 2012 roku założył Agencję Mobile Marketingową Mobehave.

PIOTR CZAUDERNA

Wieloletnie doświadczenie w digital content marketingu nieustannie inspiruje go do realizowania inteligentnej reklamy natywnej. W Blaber Media odpowiedzialny jest m.in. za rozwój produktu.

OLA KMIECIAK

Wieloletnie doświadczenie w mediach społecznościowych i działaniach contentowych nauczyło ją jak tworzyć angażujące treści. Wiedzę tą wykorzystuje dziś każdego dnia jako kierownik redakcji Blaber.pl.